W podwrocławskim Gajkowie parafianie oddolnie zorganizowali akcję promocyjną "Gościa Niedzielnego". Zachęcają innych do sięgania po tygodnik katolicki. Dlaczego?
Tygodnik katolicki „Gość Niedzielny” posiada bogatą tradycję, wypracowaną przez blisko sto lat obecności na polskim rynku wydawniczym.
„Gość Niedzielny" jest tygodnikiem katolickim, tzn. takim, który na świat stara się patrzeć przez pryzmat wieczności - podkreśla szef tygodnika, ks. Marek Gancarczyk.
„Gość Niedzielny” odnotował w marcu 2011 r. najwyższą sprzedaż wśród tygodników opinii. Według najświeższych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, „Gość Niedzielny” w marcu br. sprzedawał prawie 142 tys. egz. tygodniowo.
Większość tygodników opinii zamknęła ubiegły rok spadkami sprzedaży -wynika z najnowszych danych (rozpowszechnianie płatne razem) Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wyższą sprzedaż niż rok wcześniej miały tylko Tygodnik Angora publikujący przedruki z prasy krajowej oraz katolicki Gość Niedzielny - podała Rzeczpospolita.
Prasa. Tylko „Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny”, jako jedyne wśród tygodników opinii w Polsce, zanotowały wzrost sprzedaży w czerwcu 2009 roku, w porównaniu do czerwca roku poprzedniego.
„Gość Niedzielny” jest jedynym tygodnikiem, który kupuję regularnie.
Atrakcyjny produkt i własny kolportaż - to pomysł na sukces Gościa Niedzielnego. Ten katolicki tygodnik znajduje się w czołówce największych pism opiniotwórczych w Polsce - informuje Rzeczpospolita.
Katolicki tygodnik sprzedał się w lutym w nakładzie tylko o kilka tysięcy mniejszym niż "Newsweek" i jego sprzedaż stale rośnie - zauważyła Gazeta Wyborcza.
Poprosiliśmy znanych dziennikarzy i publicystów o opinię o naszym tygodniku.